Volgers

maandag 13 maart 2017

FIRST REMINDER ANYTHING GOES OPTION ANIMAL OR A MY BESTIE WITH AN ANIMAL





Goedmorgen allemaal,

Vandaag de eerste reminder van de maart challenge Anything Goes met de optie ANIMAL or a MY BESTIE with an ANIMAL. Deze keer is het gemaakt door onze Corrie en zij heeft werkelijk een schitterende kaart gemaakt met het nijlpaard van de My Besties. Hier krijgt iedereen inspiratie van om mee te gaan doen met onze challenge. Hartelijk dank Corrie en jullie hebben nog drie weken om aan onze challenge mee te doen.

Good morning all, 

Today the first reminder of the March challenge Anything Goes with the option ANIMAL or a MY BESTIE with an ANIMAL. This time it's made by our Corrie and she has made a really beautiful card with the Hippo of the My Besties. Here everyone gets inspiration from to join our challenge. Thank you very much Corrie and you have three weeks to join our challenge.







foto van Corrie van der Velde.



1 opmerking: