Volgers

maandag 18 november 2013

Challenge Vlinders

Hallo allemaal, hier zijn we weer voor de tweede keer vandaag en nu met de nieuwe challenge voor de komende twee weken en die is deze keer niet zo moeilijk. We vragen een kaart te maken met VLINDERS/BUTTERFLYS en natuurlijk een BESTIES. We hebben ook een verrassing.... als jullie een kaart plaatsen mag je een mail naar dit mailadres sturen:  dutchbestieschallenge@gmail.com zet er even verrassing bij. Dus dames zijn jullie nieuwsgierig doe dan mee met de challenge.

                                 Team B heeft alvast mooie voorbeeldkaarten voor jullie gemaakt.



                                                                       Anja


                                                                              Cindy


                                                                         Hanny


                                                                          Jolanda


                                                                       Mary


                                                                              Nans



Er zijn weer mooie digi's te winnen en we hopen dat jullie ook deze keer weer meedoen en zien jullie kaarten met plezier tegemoet.

We wensen jullie veel knutselplezier.

Groetjes van het hele DTeam.





Emailinzendingen:

         1. Ada                                                                      2. Christa                           









3 opmerkingen:

  1. Wauw dames, wat een mooie voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt. Buiten is het grijs maar op jullie kaarten is het voorjaar, ik hoop dat ze veel mensen inspireren, mij wel in ieder geval..hihi..lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw prachtige voorbeeldkaarten allemaal

    als ik er genoeg tijd voor heb ga ik er eentje maken leuk met vlinders

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb mee gedaan,maar zou niet weten hoe ik mijn kaart hier moet plaatsen???ik heb hem wel naar het emailadres gemaild,hoop dat dit voldoende is
    groeten miranda

    BeantwoordenVerwijderen