Volgers

maandag 2 september 2013

GASTDESIGNER en de TOP 3 CHALLENGE 6 BINGO

Goedemorgen allemaal,

Maandagmorgen 08.30 uur dus het is weer tijd voor de uitslag. Wat hebben jullie het ons lastig gemaakt. Ik heb wel een half uur zitten tellen en nog eens nakijken, maar ik ben eruit gekomen. Wat een prachtige kaarten waren er gemaakt, er waren echte top stukken bij.




In willekeurige volgorde



















GASTDESIGNER
bij het A Team

NR 11 PLONY
met haar kaart Dancing Daphne


==============================

TOP 3

NR 3 en de winnaar van 1 digi

NR 4 LIESBETH
met haar kaart
What a lovely day met een Besties

-------
NR 2 en de winnaar van 2 digi's

NR 15 WILLY

-------

NR 1 en de winnaar van 3 digi's

NR 18 FROUWKJE
met haar prachtige Milly Mae tas

------


Dames willen jullie binnen een week een e-mail sturen naar het volgende e-mailadres:

dutchbestieschallenge@gmail.com


Namens het hele DT team van harte gefeliciteerd met jullie prijzen. Verder willen wij natuurlijk ook iedereen bedanken voor het meedoen en wij hopen jullie weer te mogen begroeten bij onze volgende challenge. 

Lieve groet van ons allemaal,

Dorothy 

















6 opmerkingen:

  1. Allemaal hel hartelijk gefeliciteerd, ik ben weer heel blij met mijn derde plaats tussen die beauties, ik ga er weer eentje uitzoeken.
    Dankjulliewel.
    Liefs Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. supercrea's dames en natuurlijk van harte gefeliciteerd allemaal, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames!!! Super dat ik 3 digi's mag uitzoeken :-).
    Dank jullie wel!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi winnaars allemaal van harte gefeliciteerd met deze prachtige creaties
    Groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd meiden.....en ik ga een mailtje sturen haha.Leuk!
    Lieve groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen