Volgers

maandag 26 augustus 2013

TOP 3 EN GASTDESIGN BIJ HET B TEAM

Goedemorgen allemaal,

De week is alweer voorbij. Een week waarin velen van ons gezellig naar de hobbybeurs in Den Bosch zijn geweest en wie dat nog niet heeft gedaan gaat misschien van de week nog wel naar de beurs in Zwolle. Zeer de moeite waard. Voor ons DT team een mooie gelegenheid om persoonlijk kennis te maken met elkaar. Onze Hanny stond op de beurs en een aantal dames uit ons team is bij haar langs geweest om persoonlijk kennis te maken en van de week staat zij in Zwolle en zullen nog een paar dames haar bezoeken. Het is altijd heel leuk om elkaar ook eens in het echt te zien in plaats van ze alleen te kennen van de andere kant van het PC scherm.
Hoewel het aantal kaarten deze week iets minder was, waar waarschijnlijk de beurs mede oorzaak van is, hebben we wel een aantal heel mooie kaarten binnen gekregen. Wat leuk is,  is dat we deze week ook een echte Top 3 hebben. In willekeurige volgorde hebben we de volgende winnaars.





nr 2 Liesbeth



nr 3 Sieta




nr 5  Bea



nr 8 Nans








Het gastdesign  voor september
2x mee draaien met ons B Team
en 2 digi's naar keuze

nr 8 Nans
------

De derde plaats
1 digi naar keuze

nr 5 Bea
-----

De tweede plaats
2 digi's naar keuze

nr 2 Liesbeth
-----

De eerste plaats
3 digi's naar keuze

nr 3 Sieta
------

Dames van harte gefeliciteerd met jullie prijzen en willen jullie binnen een week een mail sturen naar ons e-mailadres.     dutchbestieschallenge@gmail.com

Iedereen weer hartelijk dank voor het meedoen aan onze challenge en wij hopen jullie graag weer in een volgende challenge te mogen begroeten.

Lieve groet van het hele DT team,
Dorothy

9 opmerkingen:

  1. Allemaal gefeliciteerd hoor, wat leuk dat ik tweede ben geworden met mijn kaartje, ik ga je 'n mailtje sturen hoor.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allemaal proficiat, ben als derde eruit gerold,heel erg leuk vind ik dat en mijn mailtje komt eraan....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. van harte gefeliciteerd dames met jullie mooie winnende kaarten, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dames allemaal gefeliciteerd!
    Leuk dat mijn kaart uitgekozen is om eerste te worden.
    Ik heb inmiddels een mail gestuurd.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd iedereen. Ben zelf ook superblij dat ik 2x gastdesigner mag zijn. Ik ga dadelijk een mailtje sturen.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd Sieta, Liesbeth, Bea en Nans.
    Fijn weer nieuwe digi's uit zoeken!
    En wat een leuke bingo challenge dit keer, ik ga ook maar weer
    gezellig mee doen! Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd dames ze zijn stuk voor stuk juweeltjes!

    Liefs Tineke (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd dames, helemaal geweldig voor jullie, het waren dan ook prachtige kaartjes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd dames, ik heb er ook met plezier naar gekeken.
    Veel plezier met de digi's,
    creatief liefs,
    Mary

    BeantwoordenVerwijderen